kääääär

Hej!
Lördagen blev inge bra alls. För det första så tog jag mig inte till umeå, mådde bajs och allting slutade dåligt!
Men! Löste sig igår så allt blev bra :)

Igår var typ en av världens bästa dagar och jag gjorde inget mer än var med min erik!
Skrattade ihjäl mig när vi var utelåsta och erik klättrade in genom fönstret, är lite irriterad över att jag inte tog kort. Men sooooooom det var roligt :) haha
Vi for och åt på max och låg bara i sängne och myste samt såg tv hela kvällen :)
Nu får jag inte sova med honom förrän fredag och det känns inge roligt alls. Nooooooojaaaaaa thats life!

Nyss så har jag badat badkar, hur skönt som helst!
Erik skjutsa hem mig när han for till jobbet, jag ska ju ändå fara till skellefte kring 8 så var ju lika bra jag for då med.

Sen måste jag abra säga att jag hoppas att alla i hela världen får uppleva att vara kära någon gång. Finns inge bättre, tog ju bara mig 18år att bli det sååå:P Och jag älskar det, underbart å jag har världens bästa pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0