nya tag!

Hej! Sitter nu hos min karl, har nyss pratat med honom stackarn är och jobbar själv:P
Igår gjorde vi ingenting, åt mat, sov, såg film, myste - underbar söndag! :)

Idag däremot far jag till skellefteå på riktigt :P Ska och handla med mamma om en stund litegrann och sedan fara dit och träna samt sova. Gruvar mig nanting för att sova själv.. Har sovit själv högst 3-4nätter i sommar, tragiskt men sant.
Och så hade man världens sötaste pojkvän inatt så gör ju inte det hela bättre..

Nååja! =) Förhoppningsvis kommer amanda och malin till skellefte imorogon coh erik ska komma någon dag också sen börjar ju skolan på torsdag och fredag far jag hem till mitt kära piteå! Mina kära vänner, familj och pojke! haha:)
Kommer dock inte att ha internet nu vilket känns surt, inet heller har jag kanaler på tv'n ännu vilket jag måste fixa snabbt!

erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0