underbart

Ja, verkligen! Hade riktigt trevligt igår på lagfesten i byske, massa roliga lekar å mycket skratt :)
Erik och Jocke hämta mig i byske kring kvart i 1 kanske så blev ingen sen kväll vilket är bra. Annars ork jag ju it idag ;)

Vaknade kring halv 10, hoppa in i duschen och gick ner till eriks föräldrar, vi bestämde att vi skulle gå upp och sjunga för födelsedagsbarnet men han blev mest irriterad och sa "men ge er!" haha :)
Av mig fick han iallafall ett armband i svart läder typ med nå silverspänne, en tröja som är snygg! och en lejd sak ;D haha

Nåja, har nyss blivit avsläppt hemma, erik ska på systemet nu när han får och sedan ska vi hem till honom igen och jag antar att alla lär komma kring 2-3 kanske så blir nog en jätteebra kväll dehär :)
Ska packa ihop allting nu och göra mig redo, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0