våld

gaaah, fy vad jag har drömt hemska drömmar! Är helt otroligt, en tog livet av sig mitt framför ögonen på mig då han innan hade försökt döda MIG inne på kvantum, sprang omkring som en galning och ni vet ju själv att det inte går att springa när man sover! förbannat börja nästan grina när jag vakna men insåg att jag hade ekke nära mig så kändes bättre då.

dock så vakna jag klockan 9 helt ensam eftersom erik jobbar.
Idaaaaaag kommer bli en bra dag! Har lagfest i byske så erik ska skjutsa dit mig kring 20 över 5 kanske, är så himla taggad!
Köpte ett par skitsnygga skor av empa igår, eller ja hon har it fått pengarna ännu men dom ska du få; )
Dock jobbiga å ta på sig men fan värt då dom är så sjukt snygga! 11cm klack så nog blir jag lång. näramare 1.80 typ :O

Ska nog ställa mig iduschen snart, håller på att frysa ihjäl? Sen ska jag ner på stan å hämta ut grejerna jag lagt av åt ekke! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0