världen går under

jossan är sjuk. japp. feber, fan va roligt. Just gotta love it. missar träningar och livet leker, woho! love life.

okejdå ska skärpa mig P
Men jga hatar verkligen å vara sjuk, jag är ju aldrig det?
Värsta är att jag vill verkligen träna, förbaaaaannat!

först mamma för en timme sen "men gud vad blek du är! är du sjuk?"

nu mammas kompis kommer innanför dörren "men gud josefin är du sjuk? Du är ju alldeles blek!"

ja jag är nog blek å gode sjuk. Ska tvinga mamma att köpa blåbärssoppa eller fruktsoppa samt glass å en cola, sen se en film. haha

är alltid synd om mig när jag är sjuk ;)

Kommentarer
Postat av: Emeli

ååh, gott med cola och b&j ;)

2009-08-05 @ 20:44:15
URL: http://emeliermebring.blogg.se/
Postat av: jossan

haha ja jag vet men jag gjorde inget utav det :o Trodde jag skulle må finfint idag men ack så fel man kan ha:P

2009-08-06 @ 07:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0