vilken miss

Ja, fyfan vilken miss..
Trodde jag hade cup nästa helg och tänkte men fasen vad bra då kan jag träna hela nästa vecka och bara köra på så kanske jag kan/får spela. Men till min besvikelse så är cupen i helgen, jag är rökt. Ingen chans alls. Får inte träna förrän fredag för läkarn och jag vill inte bli sjuk mer, så för en gångs skull tänkte jag lyssna på det. Jag menar 3veckor och vara sjuk å träna på elitnivå är ingen höjdare.

Har sån ångest dock, eftersom jag inte tränar så far jag hem så alltså kollar jag inte ens på träningarna. Jag menar igår hade vi lektion i 20min typ sen slutade vi och idag är vi lediga för våra individuella börjar inte förrän nästa vecka så vad ska jag göra kvar där då? Far jag på träningen så blir jag ännumer depp och stannar jag kvar i lägenheten om jag kna fara hem så är jag ju också dum.

Såååå, idag ska jag försöka ringa och verkligen få prata med min tränare. Är inte lätt tror inte riktigt han bryr sig om vad jag säger ritkigt. Inte för att jag heller skulle det, han tror nog jag är världens vekling och jag klandrar honom inte:P Fy, inte ens roligt längre.

Iallafall, igår blev jag brunett och den som färgade mitt hår var ingen annan än min pojkvän! Och ni ska veta att han var riktigt duktig! haha =)
Han är iallfall hur bra som helst och nu ska jag se paradise hotel och kanske sova lite mer i eriks säng utan erik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0