wöööööö

Jag har varit vaken sen 6 då eriks klocka ringde, kan inte somna om. Huvudet dunkar och jag förstår inte hur det kan vara såhär!
Mådde helt klart bra på kvällen igår och innan jag skulle sova och nu?
Nääääääääääääääää.-.................haha

Iallafall! Har ätit lite frulle nyss hade tänkt börja med min dag sjuk eller inte min kropp är ju ändå wierd.
Hade tänkt fara och måla i rosvik snart så jag får göra bort allt. Sen ska jag, mamma å ronny packa ihop massa möbler osv på ett släp och fara till skellefte med det. Medans de packar upp allt så ska jag träna, om jag mår bättre så att säga :) (tänker fan träna vilket som)

Imorgon är det fredag, då är det lagfest i byske vilket jag verkligen ser fram emot bara jag mår bra!
Ska även hinna med att gå på stan en sväng idag å köpa resten av presenterna till ekkepekke :)

heida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0