you make me feel good

Hej! Inte varje dag man är vaken 7 när man har sommarlov men det är jaag. Erik skulle upp och jobba, jag har ont i huvudet och kan inte somna om eftersom jag "sovit mina timmar".

Nåja, igår var jag på stan och köpte en present till ekkee som fyller år på lördag, var på hammenviken en stund med empa, jessica och ida sen på kvällen innebandyträning! Som det var roligt! Dock så var det lite nervigt då det var första ritkiga träningen då tränaren var där osv, tidinigen och hela köret. Tar en stund innan man kommer in i tempot också men mot slutet gick det ändå helt ok :) Hoppas dock det går bättre ikväll :)

Nu ska jag snart äta lite och dricka te, håller på att  frysa ihjäl. Puss:)

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0