all I want for christmas is yooou

Ja far åt fan vad jag har drömt om jul inatt:p drömde att det var jul idag, och jag hade inte köpt några julklappar alls! haha paniken där^^
Nåja jag ska ta tag i allt i helgen, då sak foton tas och sedan fixas och köpas ? jag kommer inte på vad det heter som man stoppar korten i? så irriterande:P.........

Nåja, igår var jag på styrkemix med ls, fick även skåda mitt första nackspärr i hela mitt liv, höll på att börjka lipa :P Skulle egentligen på spinning nu på morgonen men jag vill inte riskera att nacken ska bli värre så far not på spinning 60min ikväll istället om de är bättre=)

VIll it på skolan, så jävla tråkigt... nåja går bara till 11 och sen måste jag skriva en inlämnning till psykologin som tydligen är jättejobbig till imorogn och jag har inte ens kollat på pappret, heida=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0