en vecka

åh jag älskar måndagar,naaaaaaaat! Hatar verklgien denna jävliga dag! Men förhoppningsvis så är den över snabbt :) Får ju iallafall hänga med några av mina bästa vänner första lektionen=)

Igår hände det inte mycket kan jag lova:P Blev att se innebandy (där wibaxpatriots var ett skämt) och sedan få se Strömnäs vinna över sikeå som låg 3a i tabellen, riktigt kul!
Blev middag hos ulla-stina och stigge, gott=)
Sen lite handling och soffan hela kvällen, underbart!

Och nu är det bara en skolvecka kvar och två slappa dagar i skolan, yey! :> Plus att på tisdag är det modevningning så blir nog itne så mycket skola då, inte så pjåkigt: )
Och sen vill jag bara säga att jag börjar bli fett less också, fel att våga säga något? Har förstått att du är en jävla konstig brud men nu är det visat också. (nu är det jag som skriver om andra, men nu blev jag också less;D )

Tänkte försöka ha en bra dag annars, förhoppningsvis så får jag lira bandy idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0