hjärta

Oh så bra morgon jag har haft :) Vaknar av att någon drar mig från ena sidan sängen till en alldeles varm och underbar famn kring kvart i 6 och vem är det om inte min bästa erik? Låg och hade det mysigt i en halvtimme innan min prins gick upp och gjorde sig klar för jobbet.

Idag har posse två prov, ett som hon kanske kan spika? Vem vet? och ett som ligger under ig gränsen kanske :P Pedagogisk ledarskap med per är det värsta jag vet! Som jag itne gillar den karln. usch!

Ska nog iväg och handla sen idag också, det ekar typ i kylen känns det som och är inge sugen alls på maten vi har i frysen. Möjligvis pyttipanna men det är ju typ det godaste jag vet :) Undra om vi satsar på det idag! Ska iallafall köpa kyckling och wook idag så vi har det hemma, är ju så jäkla gott:)
Måste boka tvättid också, hoppas jag har sådan tur att det finns idag så kan jag göra bort det och somna tidigt, är så otroligt trött nu för tiden.
Nåja, ha en bra dag :) pöss!

 

Snygga tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e nog alltid välkommen! Nästa vecka hat vi innebandycup på skolan, du kanske ska komma och vara me? :)

2009-12-08 @ 09:26:09
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0