jul juuul

Nu är dagen snart över. Och som den har varit bra=) Vaknade imorse 8.30 och hade det mysigt med min prins =) Blev julklappsöppning och jag fick ett thomas sabo armband och halsband av ekke, presentkort hos frissan och vinglas av ulla-stina och stigge :)

Kring 10 begav vi oss till bojjn och åkte lite skoter åt dopp i grytan och försökte mig på att spela spel med erik men det  går inte för han bara fuskar:P
Kring halv 2 begav jag mig till min kära familj där det var jul på hög nivå, julmusik, julgodis, choklad och ja gud vet vad. Spöade min lillebror i couronne två ggr =) Sedan blev det kalle, mat och julklappsöppning. Fick mig parfym, pengar, täckbyxor, hudkrämer, träningskläder och lite smink och sådär=)

Kom hem kring halv 10 och fick mig ett till paket av eriks systar med familj, blev ett snö armband som är otroligt fint =) Himla kul att man får roligare julklappar av eriks familjer än ens egen, nåja ;D är nööjd!

Imorogn blir det middag hos mamma och sedan fest med gamla laget, så HIMLA kul =)
Nåja, ha de tbra=) pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0