lalala

jaa ,det är lördag :) Mycket skönt!
Vaknade idag kring 10 och låg kvar isängen till 11 någon gång med min prins =) Gjorde mig sedan klar för stan med nickepicke, en fika på nodo och en x-max biljett fattigare blev man, eller rikare, beror på hur man ser det ;D

Just nu gör jag inte mycket, har precis lockat håret litegrann är inte så säker på att det blev bra men skitsamma:P SKa på "julmiddag" med brudarna på Thai garden och sen får vi se vad som händer =) Som det ser ut nu så blir det lugnt ikväll vilket känns både bra och dåligt, bra för att jag behöver verklgien vara nykter någon helg och dåligt för att ungefär hela  pite ska festa ikväll :P nåja, ser hur kvällen slutar :)

Imorgon ska jag spendera min dag på norrmalmia, längtar som en  tok! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0