måndag

och jag orkade verkligen inte fara på skolan imorse, var jävlat död! Sen så har vi bara hemtentor och plugga till prov på varenda lektion så är ju lika att göra de hemma? =) haha
Vaknade för en stund sen och jag behövde verkligen sömnen, ´förstår it hur jag kan vara så trött!
Dock så drömde jag så konstiga drömmar. Längtar tills ekke kommer hem så man får pussa på honom!

Iallafall, har varit en bra helg :)

Fredag- Idolmys här och många skratt som vanligt med min bästa kompisar. Alltså man kna fasen inte ha bättre vänner än jag och det är sanningens ord:)

Lördag- Fest här och då mina kompisar kommer så är vi aldrig några stycken eller att det är lugnt. Jag hade tvål i händerna och tappade glas på glas och spillde var 5eminut, haha! Men nog gick det bra och jag hade städning att göra igår:P Hade iallafall riktigt roligt och vi kom oss hem kring halv 4 kanske och pratade in mot 5, min erik är bäst :)

Söndag- Hände det inte mycket! Vaknade- städa- sov- åt lite mat- tv, tv ,tv - sova :> hehe

Nu däremot ska jag plugga ´pedagogisk ledarskap och sen när mamma kommer hem från skellefte ska jag plugga samhälls för jag har boken i bilen.Även ett träningspass eller två, ska se om det är nå spinning idag och även gym.  hejdå :))



Eftersom jag är hemskt dålig på att fota när jag´är på fest så blev det bara några tråkiga nu :> hehe

 Julle, annika, ls och malle :)

 jossepossee

 Bästa Ida :)

 bästa annika och jeeg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jossan kom och hälsa på snart, vi saknar dig! <3

2009-12-07 @ 22:26:37
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0