morning

Hejheej!
Just nu gör jag inte mycket, ska snart dra på mig nå kläder och fara till tandläkarn. Sen blir det omvårdnads, hål till halv 2 och svenska och till sist sammhälls, så har inte en alltför jobbig dag framför mig:)
Ikväll blir det att fara på styrkemix med Ls sedan måste jag verkligen börja på min psykologi inlämning som ska vara inne fredag och tydligen är riktigt jobbig. Nåja, så svårt kan det väl inte vara?

Igår hände det ingenting, kände mig så sjuk på dagen så sovoch sov efter att vi hade varit på thaigarden med klassen, sen på kvällen for jag ut och sprang och vet inte om det var så vettigt menmn, gjort är gjort:P

Nu ska jag röra på fläset, ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0