morning

eller ja, jag har varit vaken sen 06.20. Tycker ändå det är skönt att vara vaken ett tag på morgonen men tycker itne det är skönt då det är för att jag aldrig kan somna om då erik kliver upp.
Nååja, idag har vi en rolig dag på skolan- aktivitetsdag!
Först ska bf göta nå aktiviteter till alla andra så vi tävla mot varandra och sedan ska vi ta en promenad till stepin och träna spinning,bodypump och core:D Så då var träningen gjord för idag, sköönt!

På tal om spinning. Igår höll jag ett spinningpass för pedagogiskaklassen och det var så otroligt roligt! SKulle vilja hålla på korpen eller något, ska försöka kolla upp om de behöver folk. Tycker fasen jag var duktig för å inte ha haft så bra planering, gick som smort=)
Anna ringde även igår och frågade eller ja bad mest om jag kunde vara emd på henne och Agnethas modevisning och då tänkte jag why not? Kan ju faktikst bli riktigt skoj :)

Nu ska jag dricka upp mitt te och förbereda mig för dagen, hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0