snaart

Ja nu är det inte länge kvar innan vi drar till hemavan! Är så förbannat taggad ochvill bara vara trött och sova så man får böjra med allt helvete imorogn. Ska packa, handla, hämta min klänning hos mamma, hämta mina skor och ja gud vet vad! Ska även och hämta ut min jacka på inter sport, yeey! =)
Sen åker vi, antingen kring 2 eller 4, beror på när erik å jocke får sluta jobba.

Det blir jag, erik, malle, jocke, th, ante och joel i en stuga och som vi kommer ha roligt =) helt sinnesjukt!
Är redan fullt i bilen och vi har knappt fått i hälften av all vår packning, nåja vi får lösa det helt enkelt ;D

Idag har jag tränat innebandy med wibaxpatriots div.3 och 4 vilket var grymt skoj! Kondisen är dock inte på topp, men what to do? Den kommer förhoppningsvis den med :>
Är så speedad just nu så jag funderar seriöst på en springtur. Men då måste jag dock dona så mycket i klädskrubben och erik sover ju så kan bli lite bökigt. Nåja får se om jag hinner med korpen imorogn, lär ju vakna 6 då erik ska upp så vi får vl se om jag har turen med mig och somnar om eller ej.
Nåja, ha de så kul här hemma för jag ska ha så förbannat roligt i hemavan!

So long suuckeers ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0