som ett barn

men som jag är det just nu! åh vad jag längtar till torsdag! =) Alltså dehär året har gått så sjukt snabbt! Är helt otroligt, jag har varit tillsammasn med erik i mer än 9månader och det känns verklgien inte så:o Men underbart är det=)

Idaaaaag har jag iallafall varit på skolan och sett julspexet som lärarna från freja ordnade och som det var roligt=) Sen tog jag och Ls bilen hem till oss och jag har städat hela lägenhete, sen såg vi tv, jag for och handlade mat till mig och ekke sen har jag tvättat och bara tagit det lugnt. Har känt mig så grymt slö och trött ikväll så orkade inte fara och göra något, vill inte bli sjuk! Och erik har ont i halsen och känner sig hängig och jag ber till gudarna att vi slipper bli sjuka!

Imorogn ska jag och träna med Ls iallafall, sen blir det stan med Malle eller Erik om han slutar tidigt. Ska köpa de sista julklapparna och fixa alkohol tills påfredag. På kvällen ska jag bara mysa med min prins och sen är det julafton! iih :) Längtar!



Kommer några bilder från året ;D


Nyår :D

jag 18år januari


Lagfest och seriesegrare i slutet av februari <3333

Anna 18år i Mars



Amanda 18 i maj, fest i juni, amandas stuga i juni, soppatorsk i juni

PDOL juli!

Älskling 20 i augusti

Issa 18 september

flytt november!

fest oktober!

fest december ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0