stressigt

som jag har stressat idag!
Har varit på stan och fått mig en ny skidjacka, vantar och en bh en såndär halvkorsett (har letat hur länge som helst och nu äntligen)
Dock så blev det inte den sngyga jackan som jag hade tänkt mig för den är så sjukt tunn, kommer frysa ihjäl :P Så blev en från team sportia och det känns som någon av mina kompisar har en sådan men jag ska ju ändå inte ha den nå ofta så spelar ingen roll =)
Sen upptäckte jag att jag hade mina vantar hemma hos mamma (precis likadana som jag köpt) Nåja, är ju alltid bra att ha fler än ett par =)

Har även varit och handlat lite samt packat. Min nyårsklänning satt lite sådär också men vafan gör man?
Konstigt. mina bröst har blivit större men midjan mindre? wierd. Nåja, klagar inte : ] snart går jag väl upp 10pannor på typ en dag eftersom jag går ner när jag intetränar! haha

Nä fyfan va kul vi ska ha, snart åker vi =) Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0