vaknat på fel sida

Jo, skoja inte:P Är faktikst inte ofta jag är så grinig på morgonen men idag är det extremt!
Iallafall så har jag inte sovit så många timmar och känner mig itne alls frisk och erik går upp i vanlig ordning och jag håller precis på att somna om (då man håller på att somna så låter allt 10ggr högre än vanligt) Så när han tar ut grejer i köket låter det som att han smäller i skåpen så jag blir irriterad men orkar inte säga något så ligger kvar och försöker sova.
Igår var jag världens optimist och tänkte att min lilla pärla skulle starta utan motorvärmare så hade kvar den på parkeringen här och självklart så kom mamma på idag att hon behövde min bil för att ronny skulle ha sin till något så först ringer hon surare än fan till en lite lagomt irriterad josefin och frågar vars bilen är, jag förklarar vars den är och hon ringer 5minuter senare och näst intill skriker att den inte går igång så mitt humör var inte på topp då:P Visst att jag absolut ska ha bilen i motorvärmaren men hon kan it bara ta bilen utan att säga nå! SKulle jag bli förvånad då imorse ohc undra varsfan bilen var?

Sen har man ju världens bästa pojkvän som säger att jag får skjutsa honom och ta hans bil så nu har jag dåligt samvete att jag var världens bitch mot honom, tror jag ska skriva ett litet smör sms faktiskt^^

Iallafallll, igår kom anton hit och killarna satte igång med pepparkaksak och julmusik så julkänslorna var ett faktum, oh så jag längtar nu)  Sen kom även erik hem med en toffifee ask med 3st askar i en och nu får jag ännu mer dåligt samvete då han är så snäll och jag så grinig. fan då:P nååja,får hoppas att han har lite överseende iallafall ;>

sönn borde erik göra åt mig istället fö ratt vara så snäll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0