what a joke

Ojoj vilken morgon:p Erik försov sig och det är nog första gången i världshistorien han gör det, menmen en gång är ju inte hela välrden :)
Han lämnade iallafall taklampan i sovrummet på så var svårt att somna om:P Har legat och läst sista twilightboken men kom till delen då det bara handlar om Jacob och då blev det ointressant:P

Igår var vi somsagt och åt hos eriks föräldrar men det var bara Ulla-stina där och som det var gott :) mmh! vi har fått med oss mat hem så jagkan gissa att vi kommer äta det idag för ingen av oss lär orka göra någon mat och jag ska träna till 17.15 så :P
Ikväll ska jag se idol eller handboll, idol kan man se om men inte handbollen me ndet är ju ändå final! tror fasen det blir idol trots allt :P Blir även en lugn helg;D ser fram emot söndag då jag ska spendera halva dagen i norrmalmias sporthall och se både innebandy och handboll :)



Jag tänkte på en sak igår när jag satt och läste lite bloggar. Hälften av de som jag läste hade skrivit "och han/hon är dum i huvudet" och snackat skit om personer på sin blogg! Alltså det är så fruktansvärt typiskt tjejer fan be a man! Min mamma lärde mig väldigt snabbt att man inte ska gå och snacka skit om människor utan kan ta det direkt och lämna det men inte är det så lätt alla gånger men att man orkar slösa sin energi på att snacka skit om folk är något jag verkligen inte förstår?

Så då vet ni ;D

Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag är på din sida om det där!

2009-12-11 @ 12:04:17
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0