wöö

nu händer det inte speciellt mycket. Skulle vilja se någon bra film eller nå men är bara skit på tv, blää!

Helgen har iallafall varit bra =) Utgången i fredags rockade som jag hade väntat mig, hur roligt som helst=) Var bakis dag igår i sinne, orkade itne röra mig många meter så på kvällen var jag bara med min erik och tog det lugnt=)

Idag har jag sovit lääänge, var säkert ett år sedan jag sov till halv 1 sist, men skönt var det=) Varit på spinning och sedan umgåtts med erik, anton och malle =) Nu sover dock erik eftersom stackarn måste jobba imorgon och jag ligger i soffan :P
Imorogn blir det stan och handla allt inför hemavan samt fika med tobbe, blir trevligt=)

Ha de braa=) Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0