wöö

Sitter just nu och gör inte så mycket. Har varit och sett på innebandy för en stund sen, inte speciellt ösig match enligt mig så for hem efter andra perioden:P
Ser på simpson movie nu och min humor är inte på topp så jag tycker att de mesta är roligt (gillar inte simpsons annars)
Eriks syster Eva har bakat nougatgodis också och det smakar precis som ¨då man köper de på kyrkmarknaden. Ska nog äta en macka istället för att  trycka i mig sånna dära, har ändå itne ätit alltför många men äter jag inget så kommer jag göra det:P Nä, får bli en snus istället ;D

Imorogn ska jag som sagt prova kläder för modevisningen anna och agnetha ska ha på skolan på måndag. Jag och Gabbe ska gå för carlings så det ska bli skoj! :)
Nu ska jag fortsätta se filmen, tjingeling =)

erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0