a moment like this

Hej!:)
Nu sitter jag och kollar sporten på tv, har gjort kort sagt NADA idag, skönt som bara den:)
Igår var det somsagt utgång och det vr roligt, fick höra många saker som gjorde mig glaad:)
haha en sjuk sak var att jag hade mina bruna linser, vi stod och dansade och så råkade någon stöta till mig och jag känner hur linsen flyger ut ur ögat:O Frågar anna för att vara säker och hon börjar skratta och säga jooo, det är den! Så fick ta bort den adnra linsen med. Tråkigt eftersom jag knappt haft dom två veckor:/ Nåååja:)

Nu däremot hade jag tänkt gå u och gå eller något, ska på skolan imorogn:D Är typ taggadxD haha!
Och glad är jag, yaaay:D Älskar roliga människor, helt sjukt  vad jag har skrattat:) Nej hejdå! ha en bra söndag;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0