all I wanna do is- pang, pang, pang, pang PANG!

Hellooo!

Nu ska jag snart iväg på träning, skulle ta en powernap som varade i två timmar- uuups...
Lär ju inte somna inatt iallafall. Har faktiskt haft en riktigt bra dag, först vaknade jag av mig själv kirng 11,15 hoppade direkt in i duschen och sådär. Åt mat och gick ner på stan och fixade guldhårdbarn med halva laget som vi ska ha på våran match på lördag, det är då vi verkligen ska FIRA ut att vi vunnit serien;) Så, 13.00 match mot Kalix på norrmalmia:)

Var även och fikade med alla dem som bestod av erica, sossan, lisa, rebban, anna sedan tillkom dennis och efter en stund anton och strande:) Så ha fått mig två semlor idag, he heeeee ska och springa bort dom på träningen nu;)
Snart har vi lov, (jag har apu nu så jag har kort sagt lov) Men även mina vänner har det, åh så kul:)) Pricken över i'et om det händer annat men det lär de ju inte göra så håll i hatten, eller nä ni lär märka det själv.
Nåja, träning tjing!:D

En fnuf på det då Boffe och Invalid Beda!
fnuf=snus
boffe=moa
invalida beda=bäx

www.boffepratarbajf.blogg.se Joffan is me!

Kommentarer
Postat av: boffe

jo jävlat en fnuf på den!! kanske till och med 2! :O :P

2009-02-25 @ 00:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0