but hello

jag är helt död i skallen men inte trött? Vet inte hur jag ska förklara.
Idag har jag kollat på innebandy där strömnäs vann:) Sedan spelade jag match mot k4 med vinst 5-2, wounderful:)
Dock så har jag aldrig någonsin varit så död och fullkomligt borta på en match som jag var idag, men sånt får man väl ta också.
Nu ikväll har jag varit hos bäx och kollat film med henne och Moa, imorgonbitti bär det av till boden för länsmatch och ärligt så känner jag inget som helst tagg, förhoppningsvis kommer det! Är ju trotsallt innebandy jag ska spela:)

Börjar känna en irritation nu i hela kroppen antar att det är för att jag är lite trött, jag vet inte ska försöka lägga mig i sängen och läsa en bok. är ju somsagt inte speciellt trött. Antar Linnea kommer ringa om en stund och säga att hon är i stan med Ida (dom är fulla dock) haha nåja, have a great night!:)

 suddigt och bra johodå! Men jag är kort sagt lite rödhårig nu=)) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0