hej!

Nu är det kväll, jag ligger och kollar beck. Kom hem från Ida för en stund sen, vi har sett någon film som vi hyrde på ica, den var faktiskt riktigt rolig även fast jag sov halva filmen:) haha
Igår vann vi somsagt mot sangis så kvällen resulterade till alkohol och utgång på pentan! Riktigt rolig kväll måste jag säga:) Dock så blev det rätt trist långt in mot natten men det är ordnat nu:)

Idag spelade jag match med division3-udam mot taif och vi vann med hela 9-3!
Det jag måste säga är tråkigt är att folk som inte har någon speltid i vårat lag inte spelar med u-dam, jag menar jag, lisa oc sossan spelade hela vår match igår och så spelar vi matchen idag med. Jag säger inte att det är tråkigt att spela men man blir inte bättre av att inte få matchtid så tänk på det.
Har även sett wibax idag och dom förlorade tyvärr mot sandåkern så tror inte de kan gå upp till div.1 nu.
Nåja, ska se lite nyheter och prata med dddddddäjv, hade=)

 sossan, erica och anna:)
 jag och sötasötasöta sossan:)

 haha jag och anna.
alltså det går så sjukt segt just nu så jag orkar inte ladda upp nåmer, men de tkommer väl så smånigom:)


vad håller jag på med? hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0