Hej

Idag skulle jag städa mitt rum och min garderob var det tänkt, blev inte alls av. Men jag dammsög och dammtorka. Nu är det bara kvar att rensa garderoberna och skura:P
Annars då? Tjaa, har gjort kort sagt ingenting idag förutom tränat, och då blev jag jättearg (faktikst mest pinsamt att man ska behöva bli så barnslig när man blir arg) anyway:D Har varit på bra humör annars, tänkte sova i tid eftersom jag ska och gymma imorogn och sen på stan med Moa:)

På kvällen då? Då ska jag se innebadny derby öjebyn-wibax (division 3) Sen ska jag vara med elias,sanna,moa och bäx:) Lördag har vi match mot k4, vi ska jävlat kissa på dem, iallafall vara så jävla bra i försvar så dom blir så arga :D
Kvällen då? Inte en aning, matchen är 5 så får väl se vad man gör efter, har läns på söndag, match mot björns önskar jag kunde säga att jag är taggad men icket. 2 2 1 och inte ens kunna gruden är ingen höjdare, nåja får hoppas det löser sig tills vi har distrikt sm? i april iallafall, vi ska till nyköping eller något sådant:)

Ska ge upp nu, ha en bra helg=) puss

 jag bara älskar det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser en söt tjej (målvakten i kiruna)...

2009-02-21 @ 19:32:55
Postat av: jossan

svinsöt, håller def med

2009-02-21 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0