hej!

Vi har matteprov snart därav mitt emo-inlägg igår, tpy palla leva. Jag kommer aldrig fixa det:) FInns inte en chans jag klarar det men blir intressant. Vi fick veta igår att vi skulle ha prov;)  ALLTID LIKA ROLIGT!

Nåja, är ändå rätt glad för det:) Igår tränade jag innebandy, jag älskar sporten men hade ingen bra dag igår men de foooonka! Fick höra en sak som gjorde mig så sjuuukt glad:) iiih, värmde finfint i hjärtat kan jag lova:)
Igår gick även min telefon varm, undra seriöst hur många timmar och hur många olika människor jag pratade med igår? Har bara kvar att ringa ida och anna typ ;D ska ta tag i det idag hade jag  tänkt :D
Tjaa ,nu ska vi först ha prov sen direkt efter är det individuell träning med åsa, hon verkade vara taggad igår så ska bli kul. Jag hoppas jag får hänga i gymmet så har jag gjort bort det för dagen:D Ikväll har jag innebandyträning<3 Sen ska jag försöka göra klart ett innebandyarbete och sova i tid:)

Känns lite småjobbigt ibland men jossan fixar allt! Nu är demove on to the next level:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0