Honey honey, hold me baby, ah-hah, honey honey

But hey!
Här händer det inte mycket alls, har sovit hela dagen idag eftersom jag har praktik och Malin inte alls kände sig kry nog att lära josefin sandlund något nytt så det ska vi ordna imorgon:)
Vi fick seriesegertårta idag på träningen av allas vår Maria=) (moas mamma, bäst! )
öhm tjaa, något mer? Naae. eller jag vet inte,
ni vet ibland måste man gå igenom vad någon sagt typ 3-4 gånger i skallen för att förstå vad som har blivit sagt? Tog mig minst 15sek att förstå vad som sagts för ett tag sen, tror jag sa "va?" 3 gånger, har inte förstått de än:P Nåja, man lever på hoppet!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Knugen

FotvårtsBarbie:

År av diskodans i stilettklackar har definitivt satt sina spår på Barbies nätta fötter. Mjuka upp dem med salva och plåster. Sedan kan du sätta på mjuka sköna tofflor.

2009-02-17 @ 13:35:40
Postat av: Jossan

haha jag ska ta och göra det! :D

2009-02-17 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0