hora på latin

Hello fuckeeeers!
Nej jag skoja, men hej:) Är på bra humör, don't know why men så är det! Snöar finfint ute och jag börjar bli pigg (fel och vara det på dagen istället för 23 på kvällen?)
Iallafall, länsmatchen idag gick inge vidare för j.sandlund, mådde lika dåligt som på min match igår, men jag spelade och försökte göra det bästa av situationen tills jag fick någon typ av prestationsångest och sprang och spydde.
Vi fick våra finfina norrbottensdressar idag, hade tänkt skryta och visa hur fina dom är men tror inte jag ids plocka fram kameran och klicka några foton, får helt enkelt bli en annan dag:)

Ikväll har jag sett film hos Malin med henne och moa, sen har jag varit otroligt lejd också (har varit det hela helgen, vo hende?) Känner att mitt inlägg inte tillför nåogt seriöst, fast jag vet inte?

Haha jo en sak!
Idag skulle jag berätta för mina länskamrater vad jag skulle tatuera så sa jag
- Ska skriva en sak på latin
Moa- hora!

Haha schysst ens?! Var vi kompisar eller??!?!?!?! Och nä jag ska inte skriva hora, jag ska skriva "lyckan är blind" på latin vilket är Fortuna caeca est. SÅ ska det stå på mina revben innan sommaren, hur ont det kommer ta vill jag inte ens tänka på men kommer ju helt klart vara värt det:)

Ska nog ta och ringa ett samtal snart, men vet inte har ringt hur många gånger som helst... hmm, ska fundera vidare på dedär, rätt som det är knaske jag får samtalet? Eller så ringer jag soffe och ber henne fråga sin decision maker, tror faktikt det får bli så!:D Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Moa

Ja Josefin, vi är kompisar. Vare sig du vill eller inte? :P hahaha

2009-02-23 @ 21:44:42
Postat av: hm

josefin är sb.

2009-02-24 @ 00:25:25
Postat av: Anonym

no im not sb gubben:) Och ja Boffe, vi är vänner;)

2009-02-24 @ 16:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0