jag litar på dig!

åh vilken fin kväll jag har haft:) Tjejkvällar är bäst!
Jag och Amanda sjöng igenom hela hennes abbaskiva på singstar och SOM vi skratta, ja herregud:) Önskar någon hade filmat så hade jag definitivt visat er, men jag lovar det lät faktiskt bra ibland;)
Nu när jag är hemma så börjar man ju tänka på allt annat dock, har en klump i magen men det är väl bara gilla läget.
Ska nog försöka sova snart, ska ju ut och springa imorgon och sedan jobba, ha en bra helg och natt:)  Puss

snälla, förstör inte nu

maria mena- you're the only one

Kommentarer
Postat av: Amanda the singaaaaa;)

haha, ja som det lät bra! ;););)

2009-02-16 @ 18:33:12
URL: http://amandaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0