men säg inte till mig

att allt har ett slut.

Hallååå!: ) Idag vaknade jag 8.40 av mig själv:o Förstår inte hur det gick till, somnade ändå sent nanting. Eller först somnade jag tidigt men då blev jag väckt och just nu känns det så sjukt onödigt att jag ens ödslade energi på att bry mig om något. Nåja, nu är jag iallfall rätt pigg, har duschat och sådär:)Tänkte äta om en stund, ska ju jobba idag. Blev ingen springtur är ju fasen -20ute, är ju själva döden för lungorna:P

Känner på mig att det kommer bli en bra dag idag:D Ska ju och jobba 12-16, är väl inte alltför taggad men får hålla mig till disken så behöver jag inte vara så social med folk:D haha Sen ska jag hem äta och bowla och som jag ska vinna, det är helt sjukt;) Blir en tidig kväll eftersom vi far 06.00 imorogn till Kiruna för att spela match, fyfan vad jag längtar tills man får ta på sig matchstället och stå på planen, helt sjukt!!
Jaja ska vara social med min msnkompis nu, hehe hejdå!:D

 Tänkte visa mitt nya hår men det gick fan inte att få någon bra bild när det var så mörkt:P

 Så det sluta sådär, och där syns ingenting:D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0