Nää, nu får det vara nog!

Nu är jag less på riktigt, varför kan jag aldrig få sova som normala människor?
Jag tänkte att problemet var att jag hade vänt dygnet men icket! Jag somnade halv 12 igår och nu idag är jag tillbaka i sammmmaa helvete. Och ont i hvudet har jag också, har haft det konstant i fyra dagar nu. Är väl för febern och så vidare, den gav med sig idag och jag kände mig faktiskt hyfsat pigg men nu däremot verkar det gå mot de sämre igen.
Fel att vara normal?

jag ska till skolan imorogn iallfall, hur fan jävla dåligt jag än mår!! (ursäkta språket) men dehär går verkligen inte längre, dock så om jag verklgein inte känner mig pigg så åker jag dit, pratar med alla lärarna om vad vi gör/ har gjort och sak göra! Om jag far hem innan datakunskapen så betyder det att jag missar två lektioner i rad av den kursen, dehär bådar inte gott för Josefin Sandlund. Åååååååh fan skjut mig!
Imorogn ska jag även prata med mor min, jag måste skaffa sömntabletter, jag orkar allvarligt inge mer jag bara ligge ri sängen och stirrar upp i taket i princip.

Nåja, nu till mina andra problem (johodå, det finns fler) haha
Fick en förfrågan idag av min tränare om jag ville spela match med udam i helgen (vi är spellediga och som alla vet (då även min tränare) så älskar jag innebandy och skulle kunna spela det dag ut och dag in om jag fick, tveksamt jag skulle bli less)
Iallafall, han frågade om jag ville följa och nu sitter jag och tänker på för och nackdelar. Och det första jag kan säga är att den är i gällivare, en bra bit alltså. nåja

nackdelar:
- den är i gällivare
- samling 05.20 på morgonen
- den är med u-dam (inge illa menat men hade klingat lite finare med en lång resa om det varit med laget)
- jag ska ut på kvällen (mest troligt)

- får inte träffa min stjärna

fördelar:
- jag får spela innebandy som är det bästa jag vet, bara tanken av att få springa efter dendär bollen skjuta, passa och så vidare gör mig alldeles sprallig i hela kroppen!

Ska fundera på dedär, får helt enkelt se hur humöret är och ska försöka få med mig någon från laget som jag vet taggar mig till tusen om jag träffar fel personer. (sanna, please?:) haha

 he he he. bra min! Från matchen mot sangis som vi vann!!!!!!!!!
 och matchen med udam i söndags. Bra jävla sned rygg eller? men det är underbart<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0