No matter how hard you try you can't stop me now!

Eftersom jag inte har något för mig så testade jag kläderna jag ska ha idag så tänkte visa dom=) DÅ får jag förövrigt visa mina SNYGGA skor som jag köpte igår, köpte även ett par jeansleggings som hela piteå redan har men jag menar, man måste ju följa modet;) haha

 Alltså va säg skorna ens? Jag är så sjukt nöjd!!:D

 Så ska jag på ett ungefär se ut, ska fixa frillan, inte ha påsar under ögongen eller vara kolsvart under dom heller för delen:) haha

 och en suddig, ja jag lovar jag ska sminka mig och fixa frillan:) haha

 För vi har solen i ögonennnn, lasse w! (är faktiskt på bättre humör redan nu, ork it tänka har fått nog av det:D haha

MATCH @ NORRMALMIA 13.00 MOT TEAM KALIX SEDAN FIRA SOM FAN!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0