ta fram din mobil

har tråkigt:P

Ta fram din mobil....

Antal meddelanden i inkorgen:
298

Antal meddelanden i utkorgen:
45

Vem har skickat meddelandet högst upp i inkorgen?:
Erik

Vad står det?:
Joo såå braa att ekker har nåån neeeeeee
Vem har skickat det tionde meddelandet uppifrån?:
Moa

Vad står det?:
Haha okej:) ja du får berätta mer sen:D var du ut igår?

Vem har skickat det tjugofemte meddelandet uppifrån?:
David Nilsson

Vad står det?:
Tro mig du vill inte vara med mig nu:)

Vad står det i fjärde meddelandet under det?
Spela hela matchen;) sådära

Vem har skrivit det?
Dääjv

Från vem har du mest meddelanden?
erik, david eller dennis:P

Från när är ditt äldsta meddelande?
2 februari

Vem skrev det och vad står det?
Ohja! Vi vann:) timmy

Vad står det i ditt översta meddelande i utkorgen?
Nej nu måst jag hålla med dig, är ju inge bra alls! Filmer är ju bra i sånna lägen:)

Till vem skickade du det?
erik
Vad står det i ditt meddelande längst ner i utkorgen?
Äh nästa gång är de tvärtom:) Jo men gör det och de blir bra:) av vin spyr man inte;)

Till vem skickade du det?
Sanna
Vilket meddelande i inkorgen gör dig gladast och vem har skickat det?
Puss<3 står det och är från d

Vilket meddelande i utkorgen gör dig ledsen och vem har skickat det?
I utkorgen har jag inget som gör mig ledsen

Gå in i inkorgen,blunda och klicka ner i 5 sekunder vad står det i det meddelandet?
Du ska få spöö otrevliga svaag posse:)

Vem har skickat det?
erik skarin, jag logga ut från msn utan att säga nå;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0