This is my nature, who I am If you don´t like it, here I stand

But hey hallo and have a nice day!
Nä, jag måste vara världens bästa dotter/syster jag gick och köpte glass åt min lillebror och mjölk osv åt mamma min- duktig tjej!
Har varit och tränat med u-dam idag, hade så lite att göra och jag säger då det, hade vi varit sådär slamsiga på våra träningar hade det varit godnatt:P Men man fick sig några skratt:D haha

Nu har nyss mamma letat någon bra bok åt mig, hon frågade om jag ville läsa ångest/psykoligi böcker, eh va? Mamma bara för att du studerar det så betyder det inte att jag vill läsa dom som underhållning:) Dock så sa hon jag skulle göra det för att jag kanske känner igen mig, HA HA på dig med mor! Kanske ska bli polare med min vän david? tror ni skulle passa bra ihop!:) haha Skämt åsido.

Imorogn vet jag inte vad jag ska göra, ska nog ta en springtur till Malin aka Invalid Beda, sen på kvällen har jag trääning:D
Heipa mina vänner:)



Born a believer, I walk alone
Can´t find a place where I feel home
Well I´m crazy, but I am sane
I´m guilty, but not to blame
This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand

I wanna keep it, though I eat it
Shove it in my mouth
I can't control my evil eye
I wanna keep it, though I eat it
Have a bigger bite
I love you baby, though I hate you
Cause' I'm a Double Nature!

Now a heretic, I have become
I've lost my faith in god and man
I am a demon, free from sin
But there´s no angel who lets me in
My wheels are rolling, they´re rolling fast
Straight outta hell, away from my past

I wanna keep it, though I eat it...

Now here´s a warning, some final words
Turn me down, and you´ll burn, burn, burn
I am awaken, I never sleep
My eyes are bleeding, I´m a freak
I´m short of patience, don´t mean no harm
I´m just a guy with a burning heart

I wanna keep it, though I eat it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0