turen på min sida

haha men inte någonstans!!
Jag skulle ha idrott idag och vi skulle vara på något ställe som jag aldrig har varit på. Eftersom min telefon har världens sämsta batteri och jag glömde ladda den efter jag pratat i telefon igårkväll så var det inte mycket att hurra för imorse klockan 8.
Iallafall jag satte mig på bussen och skrev sms till Pelle och bad han förklara vägen, får jag något sms- nej=)
Så jag kommer till skellefte och det är 3minuter innan alla bussar går åt alla olika håll från stan, jag har inte en suck om vart jag ska ta vägen (telefon hade även lagt av)
Jag bestämde mig för att fara till Moa för jag visste att hon,malin coh sandra var där. När jag kommer fram till deras lägenhet så känns det def inte bra. Dom sover stenhårt alla 3, näst intill omöjliga att väcka!
Jag knackar på dörren och på Moas fönster till min förvåning kommer Malin och öppnar dörren.
Jag- men heeej gomman!!!
Malin- ??? hej.... vad gör du här? 
tack  för att du är glad att se mig med malin=) haha
Så jag fick ringa pelle från hennes telefon men självklart så var han hemma med vårda barn, sög ju.. Iallafall blev ingen idrott för mig inte, stannade hos Moa och nu kom jag hem för ungefär en timme sen=)

Malin- jag såg bara något rosa röra sig utanför! (jag hade rosa hårband eftersom mitt hår är kort sagt ett smörpaktet, tror jag ska tvätta det idag va:]haha

Iallafall, jag är nog sjuk fortfarande, har ont i huvudet är varm och kall till och från. suger som fan jag som har löpning och fotbollsträning idag.. Nåja, har inte så mycket mer att säga:) ha en bra dag! heipa



vi finns bara någonstans mellan dröm och verklighet
där finns vår hemlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0