you found me

Nu sitter jag här och äter glassen som jag köpte åt min bror igår, han har inte ätit upp sina 2liter:O Mycket ovanligt måste jag säga, han är sjuk när det gäller glass! Väntar bara på att ungen ska bli fet men lär få vänta några år till:P
Håller på att läsa en bok om en tjej som är som mig mitt i prick, haha som jag har skrattat. När hon är arg blir hon grining nanting och vill kasta saker omkring sig och far iväg i 40min sen kommer hon tillbaka så säger killen "hej gumman, är du lugn nu?" haha ojojoj!

Nåja, idag har jag varit hos Bäx och Moa kom också efter skolan:) Jag sprang hem från bojjn, bra av mig!:) SKa iväg och sola snart sen är det möte och träning:D yeeey
Imorogn är det fredag, ska då träffa min nickepicke, saknar min pojke!:) Sen är det fika med alla brydar,  är aldrgi fel!
Jag och amanda ska se premiären av "män som hatar kvinnor" och efter den ska vi nog hänga med tjejerna:) Lördag är et MATCH OCH FIRA, som jag taggar helt galet:) SKa gå nu, hade!: > puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0