bilder från lördags

 Jag fick två fina planscher  men fotade bara en^^

 jag fick en överlevnandslåda innehållande- trosor, kondomer, rattmuff, sugrör som såg ut som en snopp, hårspray, mini barbiedocka, nu står det stopp i mitt huvud men det var iaf bra:D

 Juste! och i överlevnadslådan var det även en kortlek med "jag har aldrig" ;)

 jag och den fina tårtan:]

 som såg ut såhär väldigt snabbt! haha

 jag och min fina linnea!
 blev visst en stor bild nu^^ Men här är min bästa vän Malin och hennes fina pojkvän Johan:)

 halva malin, annika och idis=)) och vad gör anna?;>

 de sjöng för miig=))

 Jag drog några finfina poser med mina presenter! haha

 little ls och amanda

 glada anna och ser nu att mina trosor satt som smäck! naaaat:D

 sunnari? och ida:D

 det blev dans:D

 inte en suck om vad dom heter men testade visst mina presenter ;>

 vill du ha öl?=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0