cause i'm a motherfuckin' hero

jo jajjemän!
Hallå!:) Just nu sitt jag på skolan, skulle egentligen ha snabbhetsträning nu men hade lite ont i halsen imorse och vill inte bli sjuk till matchen i helgen så satsar allt på träningarna istället, vid sånna tillfällen är det bra att gå idrott och hälsa, lärarna låter en satsa mer på sin egen sport än skolan:D

Jag skrev fan en massa nyss men allt for bort, nådigt less man blir. Iallafall ikväll är de träning och jag är taggad till tusen sen har jag och sanna fått våra rosa lindor till klubborna och rosa hårdband så ska hämta ut det på coop när jag kom hejm! Ska även sola med little Ls och hälsa på farmor en sväng med mamma min=)

Har hunnit duscha, fixa frippan coh sminka mig idag:O kan inte ens komma ihåg senast jag hade fixat håret och hade smink sist på skolan, är fan månder sen:P SÅ alla som går på Jb och känner att dom vill kolla in hur det faktiskt ser ut nu kan ju gå förbi vårat klassrum;) haha
Vi har förresten en ny tjej i laget, Mariana heter hon och kommer från ibk luleå. Är sjätte spelaren vi har värvat därifrån, har ni nå lag kvar eller? :) haha

Nåja, ska göra klart min uppsats nu som jag ska ha redovisning på efter lunch, blir kul...............



Vad har du gjort Jossan med dig själv? Helgen måste ta slut!

 Där har ni hårbandet och lindan, snyggast på plan kommer vi def bli;)



NU LEKER LIVET INTE!!!!!!!! Mitt jääävla dokument är fan borta från datorn, vilket betyder att jag måste GÖRA OM allting!!!!!!!! åååh död åt datorer! fiifan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0