fööör livet vart befängt, he vart it som i tänkt!

Hallå!:)
Händer inte alltför mycket just nu, eller en del av livet tog en totalvändning men är väl sånt man får ta I guess.
Har sovit hos malle inatt, var behövligt min bästis:) Såg även pite revyn igår och blandade känslor från mitt håll kan jag lovaxD Det är några tjejer som dansar där och då började dom med låten "du som tog mitt hjärta, ge tillbaks det helt och rent" osvosv vet it hur den går men satan de bara forsa tårar, haha fattade ingneting! Nåja, sen skrattade jag som fan också, finns det nå roligare är pitmåle?:D I don't think sooo;>

Iallafall, sitter hemma nu och funderar på att kanske packa, åker ju ändå till sthlm imorogn så kanske ska ta tag i den nu, måste även städa mitt rum. Jag är så jäkla glad jag ska iväg alltså, fyfan vad skönt och få komma bort från vardagen:)
Resan kunde verkligen inte komma mer läglig=)
Ska nog försöka äta något nu sen ska jag iväg på stepin och träna, blir att springa på löparbandet eftersom de är så kallt ute....... Helt seriöst, finns det nå drygare? Jag tror fan inte det.

GLÖM INTE MIN FÖDELSEDAG 13/1 TISDAG, är även den dagen jag kommer hem så förväntar mig myckt då;> Pöss! =)



Dehär kortet är en dag innan min födelsedag förra året, satan har ju förändrats:P haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

hare bra i sthlm gumman=D

2009-01-07 @ 19:07:09
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: jossan

det ska jag snygging, kommer tillbaka på onsdag och då är jag 18 och snygg som fan;) hahaxD

2009-01-07 @ 20:09:46
Postat av: Helge

Tecken på att du håller på att bli gammal

Allt gör ont, och det som inte gör ont fungerar inte.

Glimten i dina ögon kommer från solen då den bryts i dina dubbelslipade glasögon.

Du känner dig som om det är morgonen efter, men du har inte varit någonstans.

Dina barn börjar se medelålders ut.

Du har äntligen kommit upp till toppen av stegen, bara för att upptäcka att den lutar mot fel vägg.

Din hjärna tecknar kontrakt din kropp inte kan hålla.

Du ser fram emot en tråkig hemmakväll.

Din favoritkolumn i tidningen är "Detta hände för 25 år sedan!"

Du släcker lyset enbart av ekonomiska skäl.

Du sitter i gungstolen och kan inte få den att gunga.

Du ångrar alla de gånger som du motstod frestelsen.

Din pacemaker öppnar garagedörren varje gång du ser en snygg tjej.

Den gråhåriga, lilla damen du hjälper över gatan är din fru.

Du sätter tänderna i en härlig köttbit och de stannar där.

Du har för många rum i huset, men för lite rum i medicinskåpet.

Du kan alla svar, men ingen frågar dig.

Ditt stora sinne och din smala midja har bytt plats.

2009-01-08 @ 14:41:14
Postat av: Helges vän

Tror du att du är ung?

Glöm det! När ni läser detta förstår ni varför …



De som tar studenten i år är 19 år och:



De vet inte vilka Bröderna Herrey var.

De tror att A-Teens skrivit alla sina låtar själva.

Så länge de kan minnas har det varit lag på att man skall ha bilbälte,

även i baksätet.

De minns inte den tid då lösglass bara fanns i vanilj-, choklad- och

jordgubbssmak.

För dem har Per Gessle alltid sjungit på engelska.

Man har alltid kunnat plocka lösgodis själv.

Magnus Härenstam leder Jeopardy och har aldrig varit komiker.

Freestyle är en fickbandspelare, inte en popgrupp.

De har aldrig ägt en femöring eller en femkronorssedel, de kommer inte

ihåg att det funnits tiokronorssedlar.

Kungen har alltid haft tre barn.

Kebab har alltid funnits i Sverige.

Man har alltid kunnat hyra videofilmer.

Bamse och Brumelisa har alltid varit gifta och haft ungar.

De vet inte att personerna i Melrose Place en gång var mentalt friska.

De tror att det aldrig har varit snö på vintern söder om Gävle.

De har aldrig sett fram emot "Anslagstavlan och "Linus på linjen" för då

fick man se tecknat på TV.

De tror att 4.2 är ett nytt officepaket och inte ett skolbetyg.

AIDS har alltid funnits i deras begreppsvärld.

Läskflaskor har alltid öppnats med kapsylöppnare.

De har aldrig spelat Pac-Man.

CD-skivan uppfanns det år de föddes.

De har inte druckit Festis ur pyramidformade tetrapack.

De kan inte ens ana sig till hur livet skulle vara utan fjärrkontroll.

Rullskridskor har alltid inneburit in-lines.

Popcorn har alltid poppats i mikrovågsugnen.

De har aldrig badat i havet och tänkt på "Hajen".

De vet inte vem JR är och bryr sig inte om vem det var som sköt honom.

Michael Jackson har alltid varit vit.

MTV har alltid funnits.

2009-01-08 @ 14:44:36
Postat av: jossan

jag har saknat dina historier dan, kul du är tillbaka:D

2009-01-08 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0