hello

idag blir det två inlägg, hehehe! Iallafall har nyss tränat och det var ingen bra träning alls från vårat håll. Får ta igen det på torsdag vi har ju svinviktig match i helgen. Nåja man kan inte vara bra jämt, det kommer:):)

Är på mycket bra humör ändå, idag har jag köpt svarta stövlar- skitsnygga! hur nöjd som helst:) Har även fått lindan som var mer lila än rosa:-( Iallafall den foonka och så hårdbandet och mina bruna linser=)
Imorgon är det skola och vi ska på något företag eller något? jag fatta iaf ingenting, men jag är taggad eftersom man får göra sig lite finare än vanligt:D haha Sen får jag se vad jag hittar på men något sak det då bli=D
Ska dushca nu sen sova hade jag tänkt:)

you make it real for me babyyy :)

 Innan jag skulle och shoppa på coop;) Mamma säger - ska du verklgien gå sådär?
hahahha:D (lite av mina skor=) )


Skulle ta kort på hårbandet och ögonen men det gick inge bra-. Det blev helt enkelt inte bättre än sådär;D men det funkar helt klart! godnatt:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0