hojja

förfan jag är knall än rtp, fattar ingenting. Har haft högklavkade skor ikävll så jag har så jäkla ont i fossingarna, Skulle haft min långa karl här men nä:( han vill it ens prata, unmdra barför klockan är ju bara 4, döh! men puss på honom heipa

id rather be with you.

jag och en snäll kalrn (KOMPIS) var i lokalen och jag försökte städa men gicvk inge bra sen kom mamma och städa och hon jobbar tom med imorogn, pössj ävla pöss på henne. Och jag har fått en tatuering i födelsedagspresent, hur jävla söttä r it de ens? ska fan ta mig en jävkla sovare nu, HAJJJJRÅ

för övrigt så äkter jag e nyttigaste nattkäket ever, jag rodde jag skulle bli våldtagen och jag hade tappat bort nyckeln, men hade tydligen gett den till moa och spå fixk jag kåna mammas nyckel:D pöss!
iallfall kom hem och moa,bäx och lina var här, funnyfunny, jag ska sova snart i brorsa säng:] höhöhöhöl juste, äter tomat,majs och fetaofst:D got night
längesen jag var såhär nykter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0