I go oh oh you go ah ah

I FEEL SO UNTOUCHED AND I WAN'T YOU SO MUCH AND I CAN'T RESIST YOU! it's not enough to say that i miss you...
GOING CRAZY FROM THE MOMENT I MET YOU! :D


Hellååå :) Nu sitter jag och lyssnar på den braiga låten,
Blev inge fotbollsträning idag, när jag vaknade imorse så hade jag så otroligt ont i halsen, så tänkte det inte var vrärt det. Men efter tre timmar i sängen så bestämde jag mig för att springa till stepin och gymma, sagt och gjort:)
Var skönt som fan! När jag kom hem så hände det inte mycket, försökte mig på lite matematik men det gick ju som det gick så jag tog hörlurarna och tog en promenad:)

Nåååja, imorgon är det skola så ska upp tidigt och försöka somna innan halv 12 men känner jag mig själv så blir det inte så. Sen ska jag ta och ringa David nu också och brukar inte sluta med att vi pratar mindre än en timme men kan ju alltid testa, båda är väl trötta skulle jag gissa. Nåväl nu vet ni det också=) haha
Godnatt och ha en bra dag imorogn=) pöss

 tjaa, vad var det jag sa? tidig kväll? la nyss på telefon och klockan är halv 1. jag är hur pigg som helst och vet inte alls vad jag ska göra nu, kanske sak göra klart uppsatsen när jag ändå är igågn?:) heidaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0