if you love me, won't you let me know?

why'd you let me go?
sooooo, if you love me won't you let me know?

 
Hej igen, ni slipper inte mig för dagen inte=) Känner verkglein för att skriva av mig och dela med mig av min host händelserika dag.
Började med att det var sjukt kallt ute, jag kan inte minnas när det var så kallt? Trodde jag skulle frysa ihjäl när vi stod och vänta på bussen till skolan.
Iallafall vi skulle ha idrott och kom in i en het diskussion mot läraren och klättrarn (en kille jag knappt tål från klassen)
Vi höll på i ungefär en timme innan vi gick och hade våran fys som vi alltid har på tisdagar och torsdagar, lite less börjar man kanske bli?
Nåja, har en ny kurs- datakunskap och ny lärare- världens toffel och kan def inte lära ut.

Jag: men vadå, har man gjort klart dom 5grejerna du skrivit vad ska man göra då?
Jonas (läraren)- men men men men men men, är ni klara?
Jag- jaa?!
Jonas- men då kan vi ta rast nu. (30 min innan vi sak det)
Sen fick vi sluta en halvtimme innan, känns som att denhär kursen kommer vara väldigt slapp...

Ialalfall har köpt en tröja idag, och alla som känner mig kan ju gissa vilken färg den är. rosa! absolut :) Tänkte faktiskt visa den för er men orkar verklgein inte nu så det får bli ett senare projekt.
Nu sitter jag hemma och dricker en kopp te efter en sjukt god middag, ska nog kaaaanske orka gå och sola snart, väldigt tveksamt faktiskt. Sen är det träning:):):) Nåja, jag ärfaktiskt lika glad än=) Puss

Det bara är så, jag vet du vet

Kommentarer
Postat av: A

svettjonas(L)

2009-01-15 @ 23:48:57
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: jossan

haha underbart;)

2009-01-16 @ 00:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0