kooom:))

ååh, hallå: ) Jag är så himla glad hela tiden, vet som inte hur jag ska förklara känslan men det känns så bra=) Skrattar åt allt, är trög, blir överlycklig jag får ett sms där det står (puss.) och har världens bästa vänner=) miih!

Nåja, åter till dagen:D haha
Spelade match mot argentum och vann med 4-2, dock! Vi måste ha haft sammanlagt 40skott kanske? faasiken vad bollen inte ville in idag alltså. nåja, sista perioden hade argentum 5skott på mål och gjorde 2av dessa. Nåja, smällar man får ta.
Nästa helg är det match mot sangis och då är det kort sagt -vinna eller försvinna. Vinner vi så vinner vi serien och kvalar upp till div.1 vinner dem så blir det ungefär samma för dem. Nåja, är väl onödigt att bryta segersviten nu tjejer? Var de tolfte raka idag va?=D

Anywaay, var heelt slut i hela mig efter matchen (trodde jag skulle somna tredje perioden, har nog aldrig varit så trött på en match)
Sov en liten stund och kom fram til latt jag inte kunde sitta hemma en lördagkväll så jag tog en sväng förbi min bästa vän Malin Larsson, ätit godis och popcorn, kollat film och bara tagit det lugnt=)
Alltså varje gång jag ätit nå onyttigt och ska gå upp för trappor så blir jag anfådd, haha det är seriöst helt sjukt!! haha:D

Nu är jag iallafall hur pigg som helst och funderar starkt på att ta en promenad med mitt jätteglada humör, imorogn är det löpning+fotbollsträning HÖR OCH HÄPNA, jag ska träna fotboll igen:) är jättetaggad faktiskt , dock inte för löpningen. Per är huuur jobbig som helst, allså det är fan helt sjukt hur snabbt han springer han är inte lugn...!
Nej nu ska jag sluta skriva, får se om någon läser allt:) haha puss på alllt: ) speciellt ddddddig

 Jag gör en jävligt snuttig och konstig min, men där ser man min hårgfärg gansak bra:) Det är igår kväll så frippan höll sig hela kvällen, det såg ut sådär imorse med i princip :D haha Hejdå=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0