live your life

I'm wrong, fucked and overrated. Nej okej nu överdriver jag men jag är jävligt jävla dålig! Det är andra gången på två veckor jag försover mig och missa bussen! Det värsta är att det är på samma dag som sist. En onsdag=idrott (nu tänker ni, jahaaa bara idrott då äre luuugnt) Men nej det är inte det. alltså FAAAAAN! Pelle dubbelhatar mig nu typ och jag har världens jävla frånvaro bara för att jag itne kan ta ledigt i efterhand från sthlm eftersom jag glömde ge in lappen.
Jag fattar typ inte varför jag inte kan ta mig upp ur sängen, jag har fan aldrig haft problem med det förut:O

Nåja,eftersom jag nu missar skolan så ska jag springa ill stepin och styrketräna är i stort behov av det ikväll blir det att kolla handbollsderby:)
Alltså jag kan inte släppa det, vafan tar jag mig it uppur sängen för?:P Sen suger det som fan att de är i jävla skellefte med så de går ju knappt nå bussar!

Nu lyssnar jag på the voice när en gubbe tycker det är konstigt att tjejer vill bränna in något i armen (tatuering) och ha en nål i brösten (bröstpiercing)  båda är fan nice så han är konstig:D haha
Undra hur många gånger jag tänkte ta hål i bröllan i somras, både på lk och pdol men he vart it... eh fan fast är nog lika bra jag it gjorde det full, gör tydligen mer ont dagen efter då:P haha Snart så!

Och nu har malin skissat upp tatueringen till mig så nu ska jag välja idag så ska hon lämna in det till han som tatuerar :D:D Så jävla kul det ska bli och i sommar ska jag boka tid på left hand så jag ska göra mitt stjärntecken på kinesiska i nacken:)


jag säger bara hjärta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0