maneater

En vanlig dag skulle jag ha gått ut och gått nu eller sprungit med musiken på högsta volym och det hade varit system of a down. Men idag är ingen vanlig dag, jag är trött i huvudet, har lite ont i halsen.
Anledningen till att jag skulle gå ut och gå eller springa är pga min MAMMA! Ibland kan jag bli så jävla less henne, hon är fan allt annat än glad nu för tiden, vad fan är felet?!?!?! Två jävla dagar i rad har hon surat, skrikit och klagat ja på vafan allt man kan sura över. Förstår det inte!  Seriöst det kryper i hela mig jag vill bara gå och säga nå riktigt jävla elakt eller kasta något på henne, men så lågt ska vi inte sjunka jag ska fortsätta ligga här kall och jävlig som jag tydligen är.

Nåja, idag var det en bra skoldag har varit som en sol hela dagen nästan=) på morgonen hade vi teori med pelleponken, tror han börjar lätta på tyglarna nu och inte är lika sur på mig:D hehe Sen for vi på en föreläsning i stan, det var en tjej som berättade om hela sitt liv. Hon hade varit nazist osv, fyfan va starkt av henne:-)
Nu däremot tänkte jag ta en powernap och vänta tills ronny hör av sig, blir nog att köra bil sen, ska försöka ta mig en promenad, springtur eller gym också, får se hur skallen mår:) hejdå!

Hiihii, nu jäklar är mamma på bra humör igen, älskar när hon får dåligt samvete och säger förlåt:) haha
Iallfall, ska ta körkortet i skellefteå börjar nästa vecka, blir intressant kan inte en gata där eller något- Kanske ska lära mig köra bil lite bättre också?=) haha heidaa!


Everybody look at me, me
I walk in the door you start screaming
Come on everybody what you're here for
Move your body around like a nympho
Everybody get your neck to crack around
All you crazy people come on jump around
I wanna see you all on your knees, knees
You either wanna be with me or be me

förstår it vad som hände med mitt självförtroende men det har tagit ett lyft till himlen ! haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0