mys

åh myskväll ikväll:) var med amanda och ls och kolla sex and the city the movie, jag kommer garanterat aldrig bli less den filmen:)
Sen pratade vi på och sådär och nu har jag kommit hem för ett tag sedan. Tänkte sova men gick inge vidare, var bara irriterad så nu sitter jag här och pratar på msn;>

Har dock en typisk sak att berätta! Jag har ju bytt nummer på telefonen, eller fick ju ett nytt nummer till min nya telefon och jag om någon är i behov av jobb och då slog jag igång min gamla bara för att kolla, NI TROR INTE JAG HADE FÅTT SMS AV MIN CHEF DÅ? alltså FAN!!!!!!!!!!! Nu har ju någon annan garanterat fått frågan eftersom jag inte hann svara. Nåja, inget att älta nu, men det suger:P haha

Imorogn iallafall ska jag och kolla innebandy och kanske fotboll om jag inte får jobba, sen ska jag träna både löpa och gymma för nu är vi i panik här:P Och sen blir det att kolla hockey på tv hos amanda, är fan viktig match typ:P haha

Nåja, hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0